evision-corporate-image
bachelor-in-foreign-language

«Шетел тілі: екі шетел тілі» мамандығы бойынша бакалавр

Бағдарламаның мақсаты 
Шетел тілі бағдарламасы: екі шет тілі жоғары деңгейлі студенттерді екі тілде оқытуға, сонымен қатар, мансаптық мүмкіндіктердің кең спектірін игеруге арналған. Бағдарлама академиялық тілді үйрену мен қарым-қатынасты шет тілдерін оқытудағы практикалық сабақтармен үйлестіреді және оқу жоспарларын әзірлеу мен оқытуда көшбасшылық қабілеттерге баса назар аударады.

Оқытудың нәтижесінде студент:

  • Ағылшын тілінің жоғарғы деңгейлерін (CEFR B2-C1) меңгереді;
  • Әртүрлі әлеуметтік және академиялық контекстіде тиімді қарым-қатынас және ауызша, жазбаша кәсіби тілдік дағдыларды қолдана алады
  • Негізгі әдеби мәтіндердің академиялық құрылымын ағылшын тілінде және екінші шетел / кәсіби тілде түсіндіре алады;
  • Тілдік ерекшеліктер мен оларды талдау алу, түсіндіре алу дағдыларын меңгереді;
  • Тілдерді оқыту мен қолданудың контексті мен процестері туралы кең және дәйекті анализ жасай алады;
  • Оқуды жоспарлау, оқыту және ойлау кезінде, сонымен қатар, оқыту мен оқуды бағалау кезінде жоғары деңгейлі ойлау дағдыларын меңгереді;
  • Оқыту / оқу практикасында этикалық нормаларды қолданады;
  • Мәдени құзіреттілікті көрсету және әртүрлі мәдениеттерге деген ашықтық пен құрмет көрсету түсініктерін ажырата алады және оларды қолданудың тетіктерін біледі;
  • Магистратурада және / немесе жұмысқа орналасуда қажет болатын пәндік және жалпы дағдыларды, соның ішінде тұжырымдамалық, зерттеушілік, сыни дағдыларды және жоғары деңгейлі өмірлік дағдыларды бейімдеуді және оларды дұрыс қолдана біледі.

Пәннің атауы

Пәннің қысқаша сипаттамасы

1

Сыни педагогикаға кіріспе

Бұл курс – қысымшылық, билік, қоғам және өзгерістер арасындағы қатынастарды философиялық-педагогикалық зерттеу. Бұл курста студенттер (а) оқушыларға кедергі келтіретін өзара қысымшылық жүйелерін қарастырады; (b) Абай, Алтынсарин сияқты сыни педагогикамен айналысатын көрнекті педагогтарды тексереді, және (с) сыни педагогикаға енеді және педагогиканың сыни практикасын таңдаңыз (мысалы, сыни сауаттылық, нәсілдік / этникалық сәйкестілік, мәдениетке сәйкес педагогика)

2

Әдебиеттануға кіріспе

Бұл курста әдебиеттанудың негізгі жанрлары мен орталық тақырыптарын таныстыру үшін көркем мәтіндердің мағыналық ауқымы қолданылады. Оның мақсаты әдебиет өнері туралы, оның тарихи аспектілері мен оларды талдау мен түсіндіру кезінде қолданылатын негізгі терминологияны қамтитын жан-жақты түсінік қалыптастыру. Мәтіндер поэзияны, прозаны және драманы модельдейді, ал курстық жұмыста сюжетті, кейіпкерді, күйді және символизмді зерттеуге, сонымен бірге поэтикалық, повестьтік және драмалық құрылымдар мен әдістерге баса назар аударылады.

3

Латын тілі

Бұл курс латын тілі мен ежелгі мәдениеттің негізгі аспектілерін ұсынады. Ол арнайы лексиканы түсінуді жеңілдету және студенттерге мамандармен де, көпшілікпен де қарым-қатынаста тиісті тілді қолдануға мүмкіндік беру үшін ғылыми тілдің латын элементтеріне негізгі әсер етеді. Бұл курста студенттер сөздерді және олардың тарихын тереңірек түсініп, сөздердің қалай құрылатынын, қазіргі сөздердің латын элементтерін оқып үйреніп, сөздік қолдану қабілетін жетілдіре отырып, сөздік қорларын арттырады.

4

Қытай тілінің лингвистикасы

Бұл курс қытай тіл біліміндегі негізгі ұғымдармен танысады. Ол қытай тілінің маңызды элементтерін, оның құрылымын, диалектілерін және жазу жүйесін қазіргі лингвистикалық тұрғыдан қарастырады. Сондай-ақ тіл тарихы, диалектикалық вариациялар, тіл мен мәдениет, тілді жоспарлау, қоғамда тілді қолдану, қытайлық есептеу сияқты тақырыптарды қамтиды.

5

Шетел тіліндегі әдебиетке шолу (қытай тілі)

Бұл курста дәстүрлі қытай әдебиеті таныстырылады. Оқу ағылшын тіліндегі аудармадағы бастапқы мәтіндерден де, екінші сыни жұмыстардан тұрады. Бұл курста повесть және поэтикалық жанрлар, формалар мен шығармалар қарастырылады. Классикалық қытай тілінде оқуға қабілеті бар студенттерге мәтіндерді түпнұсқада оқуға кеңес беріледі, бірақ ағылшын тіліндегі аудармалар негізінде талқылау болады.

6

Лингвистика негіздері

Бұл курс студенттерге тіл біліміне, дыбыстарға (фонологияға), сөздердің бөлімдеріне (морфологияға), сөз мағынасына (семантикаға) және грамматикаға (тілге) талдау жасау сияқты тіл біліміне шолу жасайды. синтаксис). Адамдар бір-бірімен сөйлесуде тілді қалай қолданады (прагматика және дискурстық талдау)? Осы және басқа сұрақтар студенттерді әлем тілдерінің қызықты әртүрлілігімен және лингвистикалық талдау негіздерімен таныстыруға бағытталған курста қарастырылады.

7

Екінші тілді меңгеру негіздері

Курста екінші тілді меңгерудің маңызды теориялары және оны меңгерудің әртүрлі әдістері ұсынылады. Ағылшын тілін үйренуге ерекше көңіл бөлінеді

8

Ағылшын тілін оқыту тәсілдері мен әдістері

Бұл курс бүкіл әлемде шетел / екінші тілді оқытуда қолданылатын дәстүрлі және заманауи әдістерге, әдістерге және білім беру үрдістеріне кіріспе ретінде қызмет етеді. Сонымен қатар, студенттер тілдік сыныптарда қолданылатын негізгі процедуралармен және оларды кез-келген білім беру жағдайына қалай бейімделуімен танысады. Бұл курста оқулар, дискуссиялар, шағын іс-шаралар және оқытушылық тәжірибелер туралы ойлар бар.

9

Академиялық оқу және жазу практикасы II

Бұл жоғары деңгейлі академиялық оқу және жазу курсы, онда студенттер өздері таңдаған академиялық тақырып бойынша зерттеу жобасын жасайды. Алдыңғы курстарда дамыған зерттеу және жазу дағдыларына сүйене отырып, студенттер өздеріне қызығушылық тудыратын аймақтағы ауқымды жобаны таңдайды. Олар академиялық контекстке сәйкес критерийлерді қолдана отырып, тақырыпты таңдауда сенімді қорғаныс ұсынады, содан кейін зерттеу жүргізуге дайындалады.

10

Ағылшынша кадемиялық ауызша сөйлеу

Студенттердің гуманитарлық, іскерлік және әлеуметтік ғылымдар саласындағы түрлі академиялық тақырыптар бойынша сенімді және сенімді сөйлеу дағдыларын дамытады. Студенттер таңдаған тақырыптары бойынша ауқымды зерттеулер жүргізеді және ресурстарды тиісті түрде пайдалану қабілетін дамытады. Сыни тұрғыдан ойлауға баса назар аударылады. Сынып жұмысы дискуссия, пікірталас және презентация түрінде өтеді.

11

Кәсіби қазақ тілі 1

Бұл курс негізгі қазақ тілін білетін студенттерге арналған. Бұл курста студенттер іскерлік коммуникация саласындағы экономикалық және кәсіптік лексикаларын арттырады. Студенттер сөйлеу қабілеттерін дамытады, олар көбінесе құрылымдар мен іскерлік байланыстың сөздік формаларын қолданады. Студенттер сонымен қатар кәсіби мәтіндердегі негізгі ақпаратты анықтай алады, қысқаша есеп жазады, мәтінді талдай алады және құрастырады.

12

Кәсіби қазақ тілі 2

Бұл курс қазақ тілін орташа деңгейде меңгерген студенттерге арналған. Бұл курста студенттер өз мамандықтары бойынша кәсіби терминдер мен түрлі лексикаларды біліп, өз мамандықтары бойынша сөйлеу дағдыларын дамытады. Студенттер сонымен қатар ресми іскерлік байланыстарда еркін пікір білдіре алады және жалпы кәсіби тақырыптардағы мамандандырылуына сәйкес сұхбатқа қатыса алады.

13

Кәсіби қазақ тілі 3

Бұл курстың мақсаты студенттердің жалпы тақырыптар мен негізгі курстар / тақырыптар бойынша мәтіндерді қорытындылау қабілетін дамыту. Студенттер белгілі бір тақырыптардағы орташа күрделілік мәтінінің негізгі идеясын түсінуге үйренеді, еркін сөйлей алады, қазақ тілінде сөйлейтін адамдармен сөйлеседі, пікірталастарға қатысады және өз ойларын жазбаша және сөйлеу арқылы жеткізеді.

14

Кәсіптік орыс тілі, 1 деңгей

Бұл курс студенттерді кәсіби оқуға және сәйкесінше олардың нақты өмірде және жұмыста кәсіби қажеттіліктері үшін орыс тілін қолдануға дайындайды. Бұл студенттерге экономикалық және кәсіби терминологияны және меморандумдар, хаттар, электрондық пошталар, үлгерімдер туралы есептер, іскери идиомалар, сұхбат және презентациялар сияқты негізгі коммуникациялық құралдарды қолдану арқылы студенттерге орыс тілін меңгеруге көмектеседі. Сабақтың негізгі мақсаты іскери әлем жағдайында орыс тілінде сөйлеу және сөйлеу дағдыларын қолдану мен жетілдіруге арналады.

15

Кәсіптік орыс тілі, 3 деңгей

Бұл курстың негізгі мақсаты – іскери және кәсіби коммуникация саласындағы маманға қажетті орыс әдеби тілінің нормаларын, сондай-ақ ауызша және жазбаша түрдегі кәсіби қарым-қатынастың тиімді әдістерін оқып үйрену. Курста ауызша және жазбаша тілдің стилистикасы мен грамматикасы, сөйлеу этикеті мен сөйлеу шеберлігі туралы негізгі мәліметтер бар.

16

Психология: бала тілін дамыту

Бұл курс нәрестелік және балалық шақта алғашқы тіл үйренуге бағытталған. Біз тілдік талдаудың дәстүрлі бағыттарының әрқайсысы: фонология, семантика, синтаксис және прагматика салаларында тілдің даму барысын қарастырамыз. Курс тілдерді үйренудегі тәжірибелік зерттеулерге және ерте оқитын студенттердің жұмысындағы негізгі танымдық және лингвистикалық механизмдерді түсіндіруге тырысатын әртүрлі теорияларға бағытталған.

17

Тіл және оның құрылымы 1

Адам тіліндегі дыбыстардың табиғаты мен анықталуы туралы кіріспе. Студенттер кросс-тілдік типология мен салыстыруға назар аудара отырып, артикуляциялық және акустикалық фонетикамен, негізгі фонологиялық анализдермен танысады. Сынып практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған, оның ішінде IPA транскрипциясы, өріс техникасы және сөйлеудің сандық анализі.

18

Тіл және оның құрылымы 2

Бұл курс студенттерді грамматикалық құрылымды және сөздердің құрылымын сипаттаудың негізгі қағидаларымен және оларды ағылшын және басқа тілдерді суреттеуде қолдануға болатындығымен таныстырады. Сабақ морфо-синтаксистік талдаудың практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған. Сонымен қатар, студенттер мен мұғалімдерге қиындық тудыратын қазіргі ағылшын тілінің грамматикалық құрылымын сипаттауға көңіл бөлінеді.

19

Қостілділік және қостілдік білім беру

Курста білім беру, бағалау және саясат контекстіндегі мәселелерді талдауда қолданылатын жеке және әлеуметтік екі тілділіктің маңызды аспектілері туралы түсінік қалыптасады

20

Американдық әдебиетке кіріспе

остандықтың мәні, табиғаттың орны мен американдық ойдағы шөлділік, қалалық-ауылдық дихотомиялар, нәсілдік, таптық және гендерлік ұқсастық сияқты негізгі үздіксіз тақырыптарды талдау арқылы американдық әдебиетке кіріспе. Бұл түрлі жанрларды қамтитын және тіл, мәдениет, саясат, экономика және интеллектуалды тарихтағы тақырыптарға қатысты мәтіндер мен бұқаралық ақпарат құралдарына талдау мен түсіндіруді қамтиды. Кейбіреулер аймақтық әдебиетке баса назар аударады.

21

Дискурс талдауына кіріспе

Курс жазбаша (жанрлық және жанрлық талдау) дискурстық талдау аспектілеріне арналады. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер сөйлесу мен мәтінді ұйымдастырудағы заңдылықтарды анықтап, сипаттай алады және дискурстық аналитикалық әдістемелер мен нақты әлемдегі мәселелерге қатысты тұжырымдардың қолданылуы туралы ойлана алады.

22

Британдық әдебиетке кіріспе

Британдық аралдардың әдебиетіне аймақтық және таптық сәйкестік эволюциясы, өнеркәсіптік революция мұралары, отаршылдық және империя, Ұлыбританияның Еуропа мен әлемге кең байланысы сияқты негізгі үздіксіз тақырыптарды талдау арқылы кіріспе. . Британ аралдарындағы аймақтық әдебиеттерге ерекше назар аудара отырып, түрлі жанрларды қамтитын және тіл, мәдениет, саясат, экономика және интеллектуалды тарихтағы тақырыптарға қатысты мәтіндер мен бұқаралық ақпарат құралдарына талдау жасалады

23

Ағылшын тілінің тарихына кіріспе

Бұл курста ағылшын тарихынан ежелгі ағылшын тілінен бастап қазіргі уақыт / дәуірге дейінгі негізгі мәселелерге шолу жасалады: генетикалық қатынастар, дыбыс жүйесіндегі өзгерістер, сөз және сөйлем құрылымы, прагматика. Студенттер ағылшын қоғамындағы негізгі тарихи, мәдени және лингвистикалық өзгерістерді зерттейді, кішкентай еуропалық аралда сөйлейтін тілдің заманауи әлемге және өте ықпалды тілге айналғанын түсінеді

24

Заманауи әдебиетке кіріспе

Бұл курс 2000 жылдан бастап ағылшын тіліндегі ағылшын тіліндегі және англофонды емес әдебиеттерге жалпы кіріспе болып табылады. Әлеуметтік, экономикалық және гендерлік қатынастарды өзгерту, сәйкес мәтіндерді талдау және түсіндіру сияқты қазіргі әлемге қатысты тақырыптарға баса назар аударылады. түрлі жанрларды қамтитын және тіл, мәдениет, саясат, экономика және интеллектуалды тарихтағы тақырыптарға арналған БАҚ

25

Қытай каллиграфиясы

Курс ақпаратты іздеуге, басқаруға, дамытуға және ұсынуға арналған қытайлық компьютерлік бағдарламамен айналысады. Бұл қытай каллиграфиясының теориясы мен өнеріне шолу жасау және қытай кейіпкерлерін жазу үшін қытай бояу щеткасын қолдану тәжірибесі. Курс студенттердің компьютерлік, каллиграфия және жазу дағдыларын дамытуға бағытталған.

26

Қытайша ауызекі сөйлеу тілі 1

Бұл курс қытай емес, қытай тілді ортада тәрбиеленбеген немесе қытай тектес, бірақ қытай тілін білмейтін және ата-анасы қытай тілін білмейтін студенттерге арналған. Бұл курс студенттердің сөйлеу қабілетін дамытады, сонымен бірге тыңдаудың пассивті емес екендігіне көз жеткізеді. Студенттер қытайша сөйлеу туралы түсінігін түрлі контексте, соның ішінде лекциялар мен формальды емес жағдайларда жақсартады. Олар қытайдың түрлі диалектілері мен формальдылық деңгейлеріне ұшырайды.

27

Қытайша ауызекі сөйлеу тілі 2

Бұл курс мақсатты тілді күнделікті қолдану арқылы студенттердің сөйлеу қабілеттерін дамытуды жалғастырады. Студенттер нақты өмірлік ситуациялық рөлдермен айналысады, пікірталастарға қатысады және мәдени және әдеби оқылымдардың ресми ауызша баяндамаларын жасайды. Бұл курс мәдени таным мен коммуникативтік шеберлікті арттырады. Бұл курс студенттерге ауызша және жазбаша қытай күйзелістерін белсенді басқаруға мүмкіндік береді; күнделікті тақырыптағы оқылымдармен сөйлесу дағдыларын және сөздік қорын дамытуға баса назар аударады.

28

Әлем әдебиетінің жауһарлары

Бұл курс әлемдік әдебиеттің дамуына шолу. Әр сынып алынған әдеби конгрестерге қарсы шыққан және әдебиеттің жаңа бағыттарына жол ашқан маңызды кітапқа арналады. Ол студенттерге классикалық болып саналатын шығармалардан үзінділер оқуға мүмкіндік береді

29

Тілдік бағалауға кіріспе

Бұл курс студенттерге ағылшын тілін оқыту аясындағы материалдардың, соның ішінде оқулықтар мен веб-сайттардың рөлі туралы жақсы түсінік береді. Бұл курста студенттер (а) тиісті теориялар мен қағидаларды түсінуге, (б) оқушылардың қажеттіліктерін зерттеуге арналған құралдармен қамтамасыз етілуге, және (в) түрлі ағылшын тіліндегі сабақтарға арналған тапсырмалар мен материалдарды талдауға, жобалауға және бейімдеуге мүмкіндік алады.

30

Қолданбалы лингвистикадағы ғылыми жазылым (ғылыми зерттеу)

Курс студенттерді қолданбалы лингвистика және басқа тілдердің спикерлеріне ағылшын тілін оқыту саласында жобалау мен зерттеу үшін қажетті негізгі ұғымдар мен дағдылармен таныстыруға арналған (TESOL). Курс қолданбалы лингвистикалық зерттеулерге қатысты негізгі ұғымдармен танысудан бастап, зерттеу жобасын жасау мен өткізуге және зерттеу нәтижелерін түсіндіруге дейінгі кезең-кезеңдік тәсілді қолданады. Курстың соңында студенттер өздерінің шағын көлемді зерттеулерін жобалай алады.

31

Ағылшын тілін үйретуде оқу-әдістемелік материалды әзірлеу

Бұл курс студенттерге ағылшын тілін оқыту аясындағы материалдардың, соның ішінде оқулықтар мен веб-сайттардың рөлі туралы жақсы түсінік береді. Бұл курста студенттер (а) тиісті теориялар мен қағидаларды түсінуге, (б) оқушылардың қажеттіліктерін зерттеуге арналған құралдармен қамтамасыз етілуге, және (в) түрлі ағылшын тіліндегі сабақтарға арналған тапсырмалар мен материалдарды талдауға, жобалауға және бейімдеуге мүмкіндік алады.

32

Тұлғаны тәрбиелеу теориясы мен әдістер

Курс алдын-ала оқытушылардың кәсіби білімінің маңызды бөлігі болып табылады. Мұғалімдерге тыңдаушыларды мектептердегі мінез-құлықты тәрбиелеудің теориялық негіздері мен әдістемелік салдарымен таныстыруға бағытталған. Студенттер мінез-құлықты дамытудың әртүрлі теорияларын зерттейді және осы теориялық тұжырымдамаларды оқу бағдарламасына енгізудің нұсқаулық стратегияларын жобалау мен іске асырудың әртүрлі тәсілдерін зерттейді. Бұл курстың тағы бір аспектісі – мұғалім өз шәкірттері үшін нақты өмір моделі деген түсінік

33

Шет тілін үйренудегі білім беру технологиялары

Бұл курста дыбыстық, видео, компьютер және Интернет сияқты құралдар арқылы тіл үйренуді қоса, FL сыныптарында қолдануға арналған / жасалған әр түрлі бағдарламалық жасақтама / қосымшалар қарастырылады. Студенттер тіл үйренуді жақсарту үшін бағдарламалық жасақтаманы, веб-сайттарды және басқа технологияларды таңдауды және бағалауды үйренеді. Сонымен қатар студенттер сандық мазмұнды дәстүрлі сыныптық тілдік оқыту әдісімен қалай үйлестіруге болатыны туралы практикалық білім алады

34

Білім беру саласындағы басқару

ұл курс студенттерге білім беруді басқарудың негізгі түсініктерін түсінуге мүмкіндік береді. Студенттер білім беруді басқаруға қатысты мотивация, көшбасшылық, қарым-қатынас және ұйымдастырушылық шешім қабылдау теориялары сияқты негізгі теорияларды меңгереді. Бұл курсты Қазақстандағы білім беру шынайылығымен байланыстыруға тырысады.

35

Түзете оқытуға кіріспе

Бұл курс студенттерге білім алуға, түсінуге және ерекше қажеттіліктері бар оқушыларға қамқорлық жасауға бағытталған. Әр түрлі оқу іс-әрекеттері арқылы студенттер: әр түрлі ерекше қажеттіліктері бар оқушылардың анықтамалары, сипаттамалары мен себептері; оқушылардың білім беру мәндері мен қажеттіліктері; қазіргі жағдай / Қазақстандағы арнайы білімнің жағдайы және; қазіргі заманғы арнайы білімнің жаңа тенденциялары.

36

Риторика мен композицияға кіріспе

Бұл курс студенттерді жазушылық зерттеулер саласымен таныстырады. Онда риторика мен композиция саласын анықтайтын, негізгі мәтіндерді, қозғалыстарды, мәселелер мен әдіснамаларды зерттейтін негізгі ұғымдар, қағидаттар, дәстүрлер мен пікірталастар ұсынылған.

37

Шығармашылық жазылымға кіріспе

Әр түрлі жанрдағы тіл мен шығармашылық мәнерді шоғырландыратын көркем жазуға кіріспе. Курсқа әдеби модельдерге талдау (әр жанрдағы кәсіби шығармалар), белгілі жазушылардың шығармаларына жеке және сыныптық сын-пікірлер, әр жанрдағы әдеби әдістемелер туралы дәрістер және пікірлер кіреді

38

Қытай тілі I – бастапқы деңгей

Бұл курс студенттерге қарапайым қарым-қатынас жасауға мүмкіндік беретін қытай тілінің негізгі элементтерімен таныстырады. Бұл сонымен қатар тілді одан әрі зерттеу үшін жақсы негіз береді. Тәжірибе тыңдау, сөйлеу, оқу және жазудың төрт дағдысында берілген. Негізгі сөздік және элементарлық грамматикалық құрылымдар енгізілген. Курс қысқа шығармалар, диктанттар жазуға, монологтар оқуға, бағаланған кітаптарды қарқынды және ауқымды оқуға бағытталған. Сөйлеу және тыңдау дағдылары, ең алдымен, өзіндік жұмыс тапсырмалары арқылы дамиды

39

Қытай тілі – бастапқы деңгей 1 (3 кредит)

Бұл курс студенттерге төрт тілді үйрену: сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу дағдыларын қалыптастыруға арналған. Оқу процесінің ажырамас бөлігі ретінде сөйлеу дағдыларын дамытуға бұл курстың ерекше бағыты берілген. Студенттер өздерінің үйі / пәтері және олардың қажеттіліктері туралы қарапайым түрде сөйлесуді, олардың өмірлік жағдайлары мен күнделікті және бос уақыттарын сипаттап, түсініктеме беруді үйренеді. Оқу және тыңдау іс-әрекеттері қытай тілді елдердің күнделікті өміріндегі әртүрлі тақырыптарға арналады. Сонымен қатар студенттер қытай мәдениеті мен салт-дәстүрлері туралы білуге мүмкіндік алады

40

Қытай тілі: БАҚ және газет тілі

Газет, журнал, теледидар, радио, ғаламторды қоса, Қытай БАҚ тіліне кіріспе. Курс таңдалған материалдардың мазмұнын да, тілдің лингвистикалық ерекшеліктерін де: құрылымын, лексикасы мен стилін терең түсінуді қамтиды. Қытайлық ақпарат құралдарында кең тақырыптарды зерттеу, талдау және талқылау арқылы оқылымды түсінуге баса назар аударылады.

41

Қытай тілі (орта деңгей)

Курс студенттердің тілдік және мәдени құзіреттілігін дамытады. Мәтіндермен жұмыс жасау кезінде студенттер нақты тәжірибе мен жеке естеліктерден бастап тарихи оқиғаларға дейінгі тақырыптарды түсіндіру, баяндау, сипаттау және талқылау керек. Топтық іс-шаралар арқылы қытай мәдениеті мен қоғамының түрлі аспектілері ұсынылады.

42

Қытай тілі (аралық орта деңгей)

Бұл курс қытай тілінің фонетика, морфология және синтаксистік білімі жеткілікті және қытай тілінде күнделікті сөйлеу тәжірибесі бар студенттерге бағытталған. Курс студенттердің екпінін арттыруға, дұрыс интонацияны шығаруға, қытай грамматикасын білуге, қытай тілінің функционалды стильдерінің негізгі ерекшеліктерін білуге көмектеседі

43

Қытай тілі (ортадан жоғары деңгей)

Курс қытай тілін жазбаша және ауызекі тілді тереңдетіп оқыту және тәжірибе арқылы күнделікті қарым-қатынас жасауды ұсынады. Студенттер күнделікті өмірге қатысты әртүрлі тақырыптар бойынша қытай тілінде әңгімелер жүргізіп, сыныптық пікірталастарға қатысады, сонымен қатар қытай кейіпкерлерінен қысқаша үзінділер жазуды үйренеді.

44

Қытай тілі (фильмдер арқылы оқыту)

Курс фильмдер арқылы ауызша және мәтіндік байланысқа бағытталған. Ол қытай мәдениетінің аспектілерін және шынайы өмірді еліктейтін театрлық қойылымдардағы эмоционалды / әлеуметтік мағыналардың көріністерін зерттейді.

45

Тілдік-пәндік біріктірілген оқыту: жоспарлау құралдары

Бұл курс мазмұнға негізделген интеграцияланған оқу бағдарламасын жоспарлау үшін пайдалы нұсқаулық береді. Студенттер CLIL – Мазмұнды біріктірілген тілдерді оқыту әдістемесін қолдана отырып, сабақтар мен сабақтарды құру үшін қандай қадамдар жасау керектігін біледі.

46

Шығармашылық жазу бойынша семинар

Бұл жазу курсы студенттерге прозаға (негізінен көркем әдебиетке) арналған идеяларды жинауға, сыни оқуға және қайта қарауға арналған негізгі стратегияларды үйретуге арналған. Курста белгілі авторлар мен студенттердің жұмыстары талқыланады.

47

Сценарий шеберлігіне кіріспе

Бұл курс студенттерді сценарий негіздерімен таныстырады. Курстық жұмыс тиісті драмалық және кинематографиялық теорияны оқып, дайындалған сценарийлерді оқып, апталық жазбаша тапсырмаларды орындауды қамтиды.

Juldyz-Smagulova-6

(English) Juldyz Smagulova, PhD

(English) Associate Professor, Dean

More:

Кешіріңіз, беттің осы нұсқасын келесі тілдерде оқи аласыз: Американдық Ағылшын Тілі et Орыс Тілі.


Karina Narymbetova (3)

(English) Karina Narymbetovа, CSc

(English) Assistant Professor, Associate Dean

More:

Кешіріңіз, беттің осы нұсқасын келесі тілдерде оқи аласыз: Американдық Ағылшын Тілі.


Mr.-John-Sedwick-Westbrook

(English) John Sedwick Westbrook , MFA, MA

(English) Senior Lecturer

More:

Кешіріңіз, беттің осы нұсқасын келесі тілдерде оқи аласыз: Американдық Ағылшын Тілі.


Dr.-Vivienne-Ruth-Westbrook-2

(English) Vivienne Ruth Westbrook, PhD

(English) Professor

More:

Кешіріңіз, беттің осы нұсқасын келесі тілдерде оқи аласыз: Американдық Ағылшын Тілі.


Dr.-Basem-Ibrahim-Malawi-Al-Raba

(English) Basem Al-Raba’a, PhD

(English) Assistant Professor

More:

Кешіріңіз, беттің осы нұсқасын келесі тілдерде оқи аласыз: Американдық Ағылшын Тілі.


Askat Tleuov

(English) Askat Tleuov

(English) Assistant Professor

More:

Кешіріңіз, беттің осы нұсқасын келесі тілдерде оқи аласыз: Американдық Ағылшын Тілі.


George Rueckert (5)

(English) George Rueckert, PhD

(English) Assistant Professor for English and Translation,
Director of Undergraduate and Graduate Programs

More:

Кешіріңіз, беттің осы нұсқасын келесі тілдерде оқи аласыз: Американдық Ағылшын Тілі.


Kara Kathleen Fleming (8)

(English) Kara Fleming, PhD

(English) Assistant Professor

More:

Кешіріңіз, беттің осы нұсқасын келесі тілдерде оқи аласыз: Американдық Ағылшын Тілі.


Konstantinos Kristofer Dimitriou (6)

(English) Konstantinos Kristofer Dimitriou

(English) Assistant Professor

More:

Кешіріңіз, беттің осы нұсқасын келесі тілдерде оқи аласыз: Американдық Ағылшын Тілі.


Maganat Shegebayev (1)

(English) Maganat Shegebayev, MA TESOL

(English) Assistant Professor

More:

Кешіріңіз, беттің осы нұсқасын келесі тілдерде оқи аласыз: Американдық Ағылшын Тілі et Орыс Тілі.


Su Jin Lee (1)

(English) Su Jin Lee, PhD

(English) Assistant Professor

More:

Кешіріңіз, беттің осы нұсқасын келесі тілдерде оқи аласыз: Американдық Ағылшын Тілі.